Nuffnang Ads

Jan 18, 2012

Tak de tajuk....hehehe


Serius lame aku tak menulis dalam belog aku ni. Ya..memang aku bukan blogger tegar. Tak de ape nak di ceritakan ketika ini...Yang ade cuma masalah kesihatan aku yang tidak menentu akhir2 ini. Mungkin sedikit terlewat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua. Namun aku tetap nak ucapkan..hehehe. Semoga impian yang belum terlaksana akan terlaksana ya kau orang. Semoga beroleh rezeki. (aku doa untuk aku sekali tu..hehehe). Selamat Hari Lahir juga kepada sesiapa yang menyambut kelahiran di awal tahun 2012 ini.-amboi...panjangnya mukadimah aku pagi2 ni...heh heh heh

Hah?Azam? Kau orang tanyer aku pasal azam ye?Oh ya azam tu bukanlah name orang tp boleh jadi juga nama orang.hehehe...Sebenarnya entah ape azam aku. Aku cakap begini bukan lah aku ni orang yang tak de azam langsung sebaliknya tak pernah tercapai azam aku..hahaha...sebabnya...sebabnya....aduhhhh...malu pula aku nak cerita pada kau orang...errr....sebenarnya aku nak kuruskan badan!!!er...rasenya azam aku tak tercapai sebab baru tadi je aku pi timbang berat badan...bukan makin susut...tp makin naik pula jarum penimbang..(mungkin mesin tu yang rosak...hehehe). Haih..sejak berumahtangga ni...badan aku hak kecik leh jadi macam anak gajah!Namun aku tetap berusaha membuat beberapa senaman yang mudah untuk menguruskn ckit badan aku ni. Kadang aku tertawa sendiri pula bila ade part2 senaman yang buat aku geli hati. Lagipun selamba badak aja aku senaman pakai kain baju kurung. Mahu tak terselak2...Opsss!!!aku senaman dalam bilik tau. Bukan lah di padang2 atau tasik yang ramai manusia yang sedang berjog tu.Hehehe...jgn salah paham pula ya..kerja giler la kalau aku buat begitu di khalayak ramai...

Tahun baru ini mungkin azam tetap same dengan azam yang lame...kata orang, kahwin..kahwin juga...tp badan kene jaga juga. Ya..aku sedang berusaha mengecilkan sedikit badan aku ni..Sebenarnya inilah pertama kali aku rase badan aku bam bam...Tanye lah mana2 kawan aku, pasti mereka akan kate.."dulu kecik aje..sekarang oh mak aiiiii"...tp kau orang jgn pula terbayang2 aku macam anak gajah pula ya.hehehe.
Azam yang lain pula apa ya?Erm....kumpul ongkos la kot eh tp itu sudah pasti...hehehe. Cuma tahun baru ni aku dan suami telah mengubah warna cat di dalam rumah. Dari warna pink, kami tukar ke warna putih macam hati kami yang putih bersih ni....ececece..sempat lagi nak perasan ni.-nanti la aku upload pic tu tp aku tak janji sebab kdg aku ade malasnya, lebih2 lagi kalau tenet lembab basah gtu...(eh2 salahkan tenet pula)hehehe.

Tak lama lagi dah nak Raya Cina so Selamat Hari Raya ya bg kaum Cina dan aku ambil peluang la cuti dan pulang ke Kuantan untuk jumpa suami dan keluarga...ala..kau orang pun cuti juga kan?hehehe

Oklah..nanti aku cerita ceriti lagi...bye laling2 semua...muahhh




p/s: eh aku rase kali ni macam lain pula gaya penulisan aku. Macam skema ckit ke??












glitter-graphics.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails