Nuffnang Ads

Nov 2, 2010

Kad Kawen...

Kad kawen da siap....

Kalau ikut hati nak yang cantik2 tau...tapi tak tak termampu. Terpikir gak..kalau amik mahai2 nanti org akan buang...sayangnya...
Jadi sudahnya amik yang ni 60 sen satu keping kalau buat lebih 500 keping...

Ha ni la dia....




Tak da warna turqoise...huhuhu...amik je la kaler yang mana ader.... :(






Tengok....lain kan warna yang ni...ni kaler ijau tau...adehhhh...citer nya gini...balik umah tu hari...abah cakap tak cukup kad kawen tu...sudahnya call la mintak tambah lagi 150 keping...then dia cakap warna yang asal tu habis la plak kan...dia cakap ader kaler cream, ijau muda dan ijau gelap...so..ok je lah amik cream kan...tapi nak jadikan citer...mase abg long amik bawa balik umah...tengok2 kaler dia warna ijau neh...mesti silap bagi neh tapi tak pe lah...malas dah nak tukar2...




Ni pula belah lelaki punya....sweet je warna...(sungguh jeles)





Caca merba je kan...huhuhuhu...tak pe la...bersyukur ada, dari tak da langsung...ye tak??? :D (senyum lebar2...jgn moyok2 ye)-pesan tuk diri sendiri....


*Psst...psstt...sedang tulis alamat nak pos kad kat kawan2...kawan2 yang jauh mahupon dekat tepi umah atau dekat mana-mana lah yang mana mahukan kad sila sms atau emel atau fesbuk ye... :D





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails