Nuffnang Ads

Sep 7, 2011

Memori Raya...(",)

Kalau nak cerita pasal raya...aku rase sedih tp aku selalu pesan dan ingatkan diri sendiri tentang sesuatu...maksud aku, aku selalu ingatkan diri sendiri bahawa ade insan lain yang kurang bernasib hidupnya maka aku harus bersyukur. Namun begitu, aku juga layak untuk rase sedih, gembira dan yang sewaktu dengannya (awat aku skema tak hengat neh?)

Seperti biasa menjelang raye je aku pasti sedih bila teringatkan seseorang...sape lagi kalau bukan arwah ibu aku. Doa aku sentiasa mengiringi dia..dia yang kusayang..dia yang ingin ku peluk ciom..takdir Allah menentukan segalanya.

Doa aku juga sentiasa mengiringi dia...

Sekarang aku dah kawen...Alhamdulillah kuarga suami sgt baik..cuma aku je masih takut2. Ye la..mahu taknya, berapa lama aku tak da mak..aku membesarkan sendiri...tu yang aku jadi sedikit takut...alhamdulillah suami banyak bantu aku mengatasi ketakutan aku tu..aku sebenarnya macam fobia...sebenarnya banyak kisah kehidupan aku yang tragis dan aku rase kalau aku buat novel sangat la tebal...kalau aku terlintas nak buat, aku kena pendekkan kot ceritanya..hehehe

Aku suka buat orang hepi...aku juga suke care kat orang, sometimes orang wat aku terasa ati pon, aku terpaksa ignore je sebab aku rase benda tu kecil dan aku rase aku pernah lalui yang lagi teruk dari tu kot dalam hidup aku. Tp ade lak orang jenis amik kesempatan buli aku kan bila tgok aku jenis tak kisah. Tu abg ipar aku cakap la. Dia kate, aku ni tak sedar yang sebenarnya orang tu buli aku..hehehe.

Eh cop...cop..ape kate layan pic bawah ni



By the way...pic ni gambar Cik Jazie tengah bermaafan dgn mak ayah dia..so sweet..aku nangis kot tgok mereka cenggini....



Seriously aku nangis sampai aku pelok Cik Jazie...basah2 baju melayu dia..Dia turut membalas pelukan dan menepuk perlahan bahuku seperti memahami ati aku yang turut bersedih....



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAFKAN SUZIE SYUHADA ANDAI ADE SALAH SILAP....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails