Nuffnang Ads

Jan 21, 2011

Cuti Thaipusam....

Hai semua...ASSALAMUALAIKUM...Salam satu Mesia...hehehe..

Kalau tgok tajuk kat atas tu...hehehe...ni suke nak cakap. I amik cuti tau ari neh. Bukan I cuti sebab nak menyambut Thaipusam ye...huhuhuhu..tidak....hehehe sebenarnya semalam K.l cuti..ape lagi, balik Kuantan la...lepak kat umah..seronot tapi sedikit bosan ini hari.....nak tgok tb,tak de citer menarik...encek2 astro belom datang memasang. Encek suami kerja...tak tau nak buat aper...Nak kemas umah, umah dah kemas pon....Td hilang jap boring sebab member si anum datang hantar kad kawen....wah!!!Dia sudah mahu join the group...Selamat melangkah ke alam perkahwinan...Insyaallah sy pasti datang!Then jamu dia makan tghri...seronotnya makan bersama. dah lama rasenya tak makan bersama. Sungguh la gelabah td masak dengan rushingkan..Nacib tak hangit macam pagi td. Pagi tadi dah la masak goreng pisang hangit kan. Huh sangat la sedap. Korang nak rase???Ader lagi ckit pisang hangit ni...hahahaha.
Hanum dah pon balik sebab 2.30 dia dah masuk keje semula. Jumaat kan rehat lama. Amik peluang la mai cni..So hepi....tapi ni jadi bosan semula...sunyi aja....Nak buat aper pon tak tau...umah dah sapu, bilik air dah cuci, kain baju dah basuh, habuk dah lap,aper nak buat niiiiiiiii....makan?makan pon dah...

Meh tengok kemas tak sy kemas...hahahaha








Lihat ruang menonton telah sy sepahkan...hahahaha....



Sudut ni masih kosong...erm nak letak aper ek kat sudut neh...Rumah ni Incek suami beli dah lama cuma tak duduk aje...bila dah ada isteri baru dia nak duduk...Maceh yeh incek suami...sgt beruntung sebab lepas kawen terus masuk umah neh...Ibaratnya masuk basoh kaki aja....maceh yang tak terhingga kerana telah menyediakan semua ni... (^_-)






Ok lah tu sebab tinggal pon berdua aja...Masih belom ader dak tecik lagii...kalau ader, dah tak leh letak barang hiasan tecik2 kat rak tu...sat g baby masok mulot kang...haihhhh...bahaya kan kalau telan...mase berdua ni tak pe la hias menda2 alahh tu seme.

Lambatnya pukol 5....Adesssss...Adessss...Adessss....
Kalau incek suami balik, ader la kawan berborak...sok dah sabtu, ahad lak dah nak balik K.l...kejap aja mase....Adoyai....Gini la kalau sorang keje Kuantan, sorang keje K.l...Tak pe mnggu depan lak balik tp lagi syiokkkkk sebab mnggu depan kami nak g haneymo0n, honeydew, honeystar....bla...bla...bla....(sila jgn layan sy merepek ini)hahahaha....mahu pesan...sila tinggalkan pesanan beserta ongkos...hahahaha
Atau
Mahu ikot???Bole....Ayuhhhhhhhhhhh








3 comments:

  1. Ohh.. PJJ juga.. sama la kita. sob3x. cantik rumah suzie... :-)

    ReplyDelete
  2. haah..PJJ...huhu..sian kite kan..tak pe2..kiter leh fren n kongsi citer...ce citer...ce citer...hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails