Nuffnang Ads

Jul 8, 2011

Yesss!!! Akhirnya....

Sangat sadis untuk diri sendiri. Nak citer pasal pg td...Sebenarnya seminggu ni badan tak bape sihat gara-gara tonsil yang baru nak menetas lagi satu. Sudah tanggung 1 sudahnya mahu tumbuh lagi 1. Oh sungguh tidak suke dengan keadaan ini sebab sakitnya...aduyaiiiii...
Pagi tadi aku berjaya mengeluarkan kahak (mungkin agak geli ckit citer neh). Benornya untuk pengetahuan aku ni tak pernah mengeluarkan kahak. Kalau dijangkiti batuk, kebiasaannya makan ubat dan *k akan reda sendiri je. Tp pg td ntah macam mana aku berusaha buat2 batuk untuk mngeluarkan benda alah tuh. Punya lah seksa....dulu pernah buat tp tak pernah berjaya...huhuhuhu...dan sgt sadisnya juga air liur juga aku tak pernah ludah. Ludah merata-rata sah2 la tak pernah kan...Aku cuma bole ludah time aku gosok gg je.

Pernah suami aku suh aku blaja keluarkan benda alah tu...tp aku tak reti weh...batuk2 dapat dgr gelodak tu tp aku tak reti cara nak keluarkan dia. Suami aku ade ajar then cube buat tp......satu hapah pon tak de kuar...tp pagi td aku berjaya buat walaupon secotet je yang kuarnya...tak kisah la...asal aku dah berjaya selama aku hidup ni....hahahahaha..beria aku mesej kat en.suami cerita aku dah berjaya....hahahahaa. Sangat la teruja sebab dari kecik sampai la aku besar gajah ni, memang aku tak pernah meludah atau mengeluarkan benda alah tu...semuanya akan reda sendiri.....(sgt kesian)...lagipun aku geli nak meludah...(tp gosok gg tak pe lak)...serius aku mang geli kalau sesape ludah...tiba aku jalan kaki ade orang ludah2...aku rase macam sgt pengotos itu olang! Then...aku juga susah nak muntah...sebab aku fobia dengan muntah...sangat takut kalau rase nak muntah xcually...

Whatever....yang penting aku hepi today...wakakakaka
Meh makan ABC spesel meh.....(budak degel...tak sihat tapi masih makan ais...)

*ais krim elok ape untuk sesape yang menghidap tonsil!







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails