Nuffnang Ads

Aug 3, 2011

Jumaat...K.l yang sangat jem Nenas...



Salam sejahtera kepada semua....(itu ayat skema seperti biasa la korang dgr)

Walaupon citer ni Jumaat lepas...basi tak basi la kan...tp Suzie nak citer jugak. Jumaat Suzie amik cuti coz kenkawan Suzie dtg K.l sebab depa ada kursus so petang Khamis tu Suzie dgn K.Azni (akak bilik merangkap akak 1 opis) p amik depa kat Gombak. Pas habis waktu keje je Suzie terus drive laju2 sebab takot depa tunggu lama. Sebenarnya depa datang dengan kereta tp sebab mereka tak tau jalan nak ke umah Suzie maka terpaksa la mereka menunggu Suzie datang. Tapi.........Suzie sesat weh!!Bole plak pusing 2 kali dekat kawasan yang sama. Pada hal dah dekat dah pon dengan mike2 td. Haih......
Then akhirnya jumpa la mike2 ini....dekat Petronas. Ok Fine! Isi minyak dulu sebab malam mahu pusing K.l bawa mike2...
Then mike2 follow belakang untuk hangkut balik rumah tp waktu cenggini K.l memang la jem bangat. Lagi2 ada perlawanan bola Mesia vs S'pore....Rabak jem. Ok Fine!
Setelah berhempas pulas melawan ke'jem'man....akhirnya kami sampai ke rumah dengan jayanya. Pas solat gorib dan makan2, kami keluar melepak kat Titiwangsa sambil makan2 lagi... MAKAN LAGI???....sambil santai2 makan sireh pinang dan isap shisha..(ntah betul tak aku eja shisha)...kau gila isap shisha????kau nak mati kena bunuh ke kalau kau isap shisha??hahahaha....xcually tidaklah Suzie wat begitu....sireh pon tak de kat situ...hahaha

Puas2 bergosip dan sebagainya...then bawa depa p KLCC...nak masuk tak leh la kan sebab dah tutup so just amik gambar je la kan. Esok nya baru plan nak masuk ke biar puas hati jalan. Parking sungguh la mahai weh RM10 per ntry. Encik suami pon dh mesej awal2 supaya jgn balik lambat2. Ok....dinda balik awal ckit. Jam 12 gerak balik.








Pagi2 dalam koi 9.30 makan2 dulu (pg2 ke tu??)..siap2 then terus blah dari umah. Suzie siap2 bawa beg terus sebab nak tumpang depa balik Kuantan sekali. Konon depa nak p KLCC nak masuk aquaria tp...........kami tersangkut dalam kesesakan lalu lintas...bayangkan.....dari 11.30 pagi sampai 5.30 petang kami tersangkut dalam kesesakan. Gila kau!kalau balik Kuantan dah lama sampai tau....si Tikah dan pening2 kepala...tukar Suzie lak drive...lama2 dok dlm jem ni mang sakit segala urat kaki. Naik kejang. Pale Suzie lak naik migrain sebab lama sangat berkebun dalam keta. Rupanya org yang nonton perlawanan semalam tu balik hari Jumaat, Mahu tak pengsan macam ni. Memang tak dapat la bawa depa p jalan. Sudahnya kami snap2 gambar dalam keta...huhuhuhu



muke ku memang dah macam Walnut!!-tak suke!


Dapat kuar dari K.l jam 5.30 petang...singgah pam minyak then makan tengah hari sekali dengan petang terus. Kau gila masuk angin perut aku. Kepala dah sakit sgt then dah tak larat. Gerak balik Kuantan terus. Then Suzie dok seat belakang pula tukar dengan Tikah. Si Epah tolong picit dan tarikkan rambut Suzie. Mang rase nak nangis sakitnya. Telan obat pon tak jadi ape. Bila Tikah tak larat...Epah lak sambung drive...ok fine (Tikah pula jd mangsa...aku suh dia tarikkan rambut aku)

Sampai Kuantan dalam koi 8.30 malam. Suzie mintak depa hantar Suzie tepi jalan kat bus stop saje sebab Encik Jazie sudah tunggu dengan kacaknya di situ!!

Berhenti kereta betul belakang kereta Encik Jazie...Tikah terus cakap "Kak syud...Abg G tu baru balik main golf ke?"wakakaka....terkangkang2 aku gelakkan dia. Terus aku jenguk Encik Jazie. Oh rupanya encik jazie pakai jeans separa lutut then t-shirt sambil bersandar pada pintu kereta..smbil tangan memeluk tubuh...kacak pula dia wlaupon memakai sesimple itu...(tolong jgn riak tau abg)...hehehe

Suzie pula...keluar dari kereta masih lagi sakit kepala tapi sakitnya tidaklah seteruk td..mungkin juga kerana melihat jejaka kacak itu terus kurang sakit kepala!!Selendang pula sudah tidak lagi secantik Hana Tajima sebaliknya letak begitu sahaja di kepala...setelah encik jazie mengangkut barang2 Suzie pindah ke kereta...Suzie pelok tiom dulu kawan2 sebelom bepisah sambil mintak ampun tak dpat bawa mereka jenjalan beria mase kat K.l. Sempat la pelawa mereka jgn serik datang K.l lagi.

Masuk kereta...."sayang sakit kepala lagi?"...Suzie pula jawab"sakit lagi tp kurang dah ckit"...ayat nak manja2 gtu la..cit!!...tp encik jazie tahu Suzie kalau sakit kepala mesti teruk. So dia suh balik mandi dan rehat2....So...terus balik dan tak perlu singgah mana2 lagi.....



TATA.........


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails