Nuffnang Ads

Oct 13, 2010

Bunga Rampai..Oh RAMPAI...

Salam sejahtera kalian semua....
Melihat kepada tajuk di atas....sudah pasti berkaitan dengan daun pandan kan?


Ha...oleh kerana banyak nak guna bunga rampai...sila layan pic kat bawah neh....

Banyak kan???






Encek Jazi bersungguh menolong...konon datang umah nak hantar ukuran pintu tetapi sudahnya saye dera dia wat keje2 pembersihan daun pandan neh...hahahahahahaha...(ketawa yg jahat)...


*maap ye...imej di atas tak berapa elok...hehehe




Lihat la budak tembam neh...sungguh2 menebas...muhahahaha....ni kenyang sgt ni..baru balik dari umah jiran...dia wat makan2...adoii....makan lagi????




Budak kecik ni pon nak interprem...hehehehe...tolong arrr same....banyak neh...adehhhh




eh2...lebar sengehnya....kihkihkih...cover kit gigi tuh...





Ape lagi...bila dah bersihkan....dah kering daun pandan neh...ikat2 sumbat dalam beg. Bawa balik K.l...then ni la dia tgan2 yang rajin menghiris pandan tuk dibuat rampai....tima kasih ye kawan-kawan ku.....lap u allz...


Hati2 tau..jgn hiris jari...ape saye nak jawab dgn mummy korang neh....






Hasilnya...eh tapi ni tak siap lagi ni...banyak lagi menanti dalam beg tu...hehehe




Ha....selamat menghiris untuk saya dan kawan2 yeh....hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails