Nuffnang Ads

Oct 13, 2010

Soping2 kawen...

Salam semua kengkawan...Maaf dipinta...(sila hukum sy yang maleh berbelog neh)..Sebenarnya agak keBIZIan lately neh...tak sempat nak berbelog...kemarin dan semalam cuti pon bz menolong along menjahit langsir tuk wedding...(bukan reti mana pon saye neh just godek2 yang simple2 jek)hihihihi...siap senget2 lagi saye jahit...along cakap "tu la..terlebih terer tu yang jdi gtu" hahahaha...tak pe la kan...asal jadik...keh keh keh...
Ape pon....meh kite layan gambo soping kain langsir...








cak!!hehehe









Benornya tak leh amik gambao tau kat cni...sy tak tau pon...cek jazi tunjuk kat dinding 'NO CAMERA'....hehehe...MINTAK HALAL Ye TOKEY KEDAI....sy tak sengaje...hihihihi :D








Tengok tu...penaja berdua tu sgt seyes berbincang...sementara sy suke suki amik gambo curik...(tu sebelom sy tau tak leh amik gambo kat ctu tau) hehehehe



Bukan senang nak carik kaler kain yang sesuai....puas jugak lah berjalan2 carik pasal neh...hehehehe....ha tgok neh aper jadik kalau sandel pon haus......




tara..............














ternganga sudaaa.............






Sudahnya sy dibekalkan oleh pakcik tukang jahit tu seliper jamban neh...sy telah merayau2 seperti org giler dari satu kedai ke satu kedai kain yang lain....muke sy seperti muke org tak bersalah je kan..selambe jek pakai seliper beso neh...cek jazi ketawa sama sy...huh!























Terima kasih ye pakcik sebab bg pinjam seliper jamban ni...dan tolong jahitkan sandel sy yang ternganga tuh...













Ni la dia cek jazi (cik baby) saya...jgn muntah dulu...hahahaha...sungguh seyes menunggu sandel sy....tgok muka dia....hahahahaha....ketawakan dia...hahahahaha...Selamat menunggu ye...(macam la sy tak tggu kan) hehehe









ececece....cover2 ye perot anda itu....hehehehe





















Seterusnya perjalanan diteruskan lagi ke destinasi....aper lagi...kain langsir lagi lah!!!
ayuhhhhhhhhhh












Nampaknya Along a.k.a cik puan penaja sudah berkenan kah?hehehehe...bg sy seme santekkkkkk










Cik puan penaja sudah penin kah??mana satu mau pilih neh??ayakkkk...sy juga penin...(Lain kan muka cik puan penaja dgn sy...dia putih...sy itam...muka pon tak sama sgt kan???kan???kan??)



encek yang kat belakang tu penat kah??atau penin duit oh duit...hehehehe...eleh sebenornya saje tu sebab tau nak amik gambo...ready arr tu konon...heh heh heh...sy tau tektik anda....(Oh muke sy yang sgt la pucat....jgn la nak tawen ni...jgn la wat hal ya kulit ku...itam still..tak kesah la asal jgn kering dan naik batu bata) keh keh keh








Ini salah satu kain dipilih....
seterusnya sila lihat bawah neh......










hasil dari merayau2 bersama cik2 penaja....









tara....












Tuk bilik pengantin kaler neh....





comei tak??Biasa2 je..





ni pula tuk satu umah....





juga tuk dalam umah...




Ini pula langsir tema malam nikah...(Untuk bilik solat). Tomei tak???
















Ni lak untuk umah encek jazi ya....






Ini juga....

















Then sila lihat keratan bawah neh...sungguh menyeramkan....















Ni hasil lunch jam 5 petang...sungguh licin...tak sempat amik gambo sebelom...hahaha...selepas jek tinggal...lapo tahap gaban!!!!!Nampak tak tangan abg long tu...tersandar kekenyangan tuh....hahahhaha




Lihat la ikan bakar neh...tak da ape yang tinggal...alien2 da makan..kah kah kah...





ishh...ishhh...dasat...ni pinggan along tau...pinggan sy tak de...sy rajin g basuh terus. Rajin kan sy...mesti tokey restoren neh nak amik sy keje....hehehehee



Ha...tu la xtiviti sy balik minggu lalu...pas ader kain tu...aper lagi...tugas menjahit la plak kan...sy tolong along jahit yang senang2 jek...dop reti nak jahit yang terer2 tuh...hehehehe

SEKIAN TERIMA KASIH...... :D


3 comments:

  1. wahhh sonotnye g soping wedding....nk jugak2..hehe

    ReplyDelete
  2. hanna;maceh tau...jemput datang...
    ina: sonot2...hehehehe...ina pon jemput datang tau...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails