Nuffnang Ads

Oct 27, 2010

Menghitung Hari....bersediakah?

Bersedia InsyaAllah tapi ntah ngaper rase sayu mayu je jiwa ni...Pertamanya mngkin mengenangkan keadaan diri ni yang semakin sibuk menguruskan hal kawen...tetapi tidak sehepi gadis lain...bukan tak hepi...erm..hepi cuma sedikit sebak bila mengenangkan segalanya....

Ya...sgt sedey...sejak kecil lagi sy tak pernah rasai bahagianya kasih ibu...ibu meninggal time saye baru nak membesar..baru nak belaja bemanja...masih diribaan lagi...Now..saya dah besar dan mau kawen...segalanya persiapan kawen sy sendiri yang lakukan...dengan pertolongan Along yang banyak membantu...Trima kasih. Hanya Allah aja yang dapat balas jasa Along dan Abg Long. Sekurang2nya sy masih ada mereka ini yang banyak membantu...Juga tak lupa juga buat ibu bapa dan adik2..Thanks...

Tima Kasih juga pada encek jazie sekeluarga...Terutama encek jazie...yang hadir memberi sinar bahagia itu semula...buka hati...buka minda...berusaha, berdoa dan tawakal...=Allah pasti permudahkan. Paling penting adalah bersangka baik pada Allah....

Semoga ikatan ini...diberkati...berpanjangan di dunia dan akhirat kelak...Amin. :D
Wallahua'lam....










2 comments:

  1. Salam..
    SubhanaAllah...cerita Suzi ini lebih kurang sama dgn Ina, terus teringt kisah cinta ina yg leps...sgt sakit kan ketika saat genting itu?

    tp Alhamdulillah..Allah buat semua tu bersebab dan tentunya Allah sayangkan kita kan...

    Tahniah Suzi, sbb dh bertemu pasangan hidup, insyaAllah, mudah2han suzi dan en jazi bahagia hingga ke akhir hayat...doakan Ina pula ya moga cepat bertemu jodoh yg betul lps ni..amin

    ReplyDelete
  2. Ina;ina...sangat perit ina..seolah tak mo hidup dah...alhamdulillah sekarang much better..suzie pon doakan ina temui yang baik amin....ina...nanti jemputla suzie kawen ye...4.12.2010

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails