Apr 25, 2015

Alahan?? Bleeding?? Mengandung?? Part 3


Hai.. Hai...


Now..i'm fine dan rasa semakin sihat. So nak cerita pasal appoiment after sebulan keguguran tu. Doctor sahkan saya ada jangkitan kuman akibat lubang ketuban yang bocor itu. Saya dinasihatkan untuk rehatkan rahim dalam 3-6 bulan untuk hamil semula. 


Then doctor saranankan jika saya hamil kembali saya perlu membuat pemeriksaan untuk memastikan jangkitan itu tiada. Jika ada, kemungkinan baby akan lahir awal juga seperti tempoh hari atau menyebabkan kematian. Ya..seperti sblm ni my baby xdpt diselamatkan. Kasihan baby, dia terlalu kecil. 


Tidak mengapa. Saya ok. Kepada kawan-kawan dan family yang sangat prihatin about me, terima kasih bebanyak kerana memberi sokongan, suka, duka dan everything la. Saya tak terucap. Semoga kalian semua termasuk anda di luar sana sihat sentiasa dan sentiasa dimurahkan rezeki. Amin.


Hidup ini terlalu singkat. Bila-bila masa kita akan dijemput Yang Esa. Perbanyakkan amal dan sedekah. Sayangilah kedua ibu bapa. Kasih mereka membawa ke syurga....



Salam sayang dari saya.... 

\
glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails