Nuffnang Ads

Jul 26, 2010

Jamuan Perpisahan...

Baru hari ni dapat upload gambo mase ari jamuan perpisahan tu hari. Tak banyak dapat upload tapi bole lah tuk ditatap...
Citer pasal jamuan perpisahan ni, sebenarnya jamuan ni adalah utk kami2 yang telah ditukarkan ke sektor2 lain dan cawangan. OH saya sangat sedey sebab nak tinggalkan bos saya...adakah bos saya sedey?(ntah2 dia cakap yahuuu
uuuuu) eh2...mana ader...bos saya baek tau....hehehehe...Meh kita saksikan muka yang sayu ini.....(fokus kat muka saya tau sebab saya tak tau muke saya nape jadi gtu bila sedey) hahahaha...


ni kak lia...lembut je akak neh..tak macam sy yang ganeh neh...hehehehe



Yang tengah2 tu lah bos sy, kak najwa...comeii kan??Yang tudung merah tu kak jud..juga sweet kan??awat yang tudung itam tu tutup pewut dgn tgn..ni mesti cover...hahahaha...dah tau dah...




haisshhh...cuber perhatikan tgn sy...huh...itu cara dan tips tuk tutup pewut yang buncit...eh lupa nak perkenalkan..yang sebelah ni yang comeii ni namanya kak ct...bukan ct nurhaliza tau...



Sekali lagi tgn saye cuber menyembunyikan sesuatu 'ITU'..hahahahaha...eh nurul pon macam sama mengambil tips saye...bagus2...nampaknya saye ader anak murid baru...





Ini lah makanan yang saye ambil...tengok..............patut la..(sila pikirkan yeh aper..hehehehe)







Oh.....sgt bertima kaceh kepada sesiapa yang bagi ini...So..sweeettttttt...siap ada nama atas tu..sayang nak makan tau...


Then...hari ni saye telah pon ditempat baru...telah meninggalkan mereka semua yang saye syg...tp bukan tak jumpa langsung tau...hihihihi...aper pon sy sgt bertima kaceh pada kak najwa selaku bos saya yang sgt memahami dan baik hati...(bukan bodek tau...betol2 neh)

Sekian dari sy....








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails