Nuffnang Ads

Jul 19, 2010

Tempat Keje Baru...

Lama tul tak berbelog...kes aper tah jadi malas gni...maaf la yek kepada sesiapa yang buka belog neh tp kosong...tuan badan sangat bz...mula bz menyetelkan keje yang belom setel..keje opis kena setelkan maklumlah nanti saya dah tukar ke sektor baru dan Unit baru...bz ngemas meja dan barang2 semua...dah demam plak baru-baru ni. Kira 4 5 ari gak la demam nya....ni tinggal batok2 aje...tp kadang datang sakit pale tuh tak tahan...

Ari neh dah setat kat pat keje baru...dah tak duduk hq...dok cawangan tp still dalam k.l lagi lah...ape nak buat ek...bos baru suh cari maklumat ckit..tp dalam cari neh sempat lg la update belog...hehehehe...sian belog neh...lama ngat tinggal...habis semua berhabuk bagai...hahahaha...jgn marah bos yeh...curi tulang ckit jek..tak banyak.

Pagi tadi punya semangat g keje..sampai opis koi 7.10..punya lah awal, opis tak buka lagi...tercongok la tgu..hahahaha...alih-alih saye g bahan makan kat restoren bawah neh..tak best langsung lepak makan sowang-sowang...rase bersawang je kepala...lastnya habiskan mase men sms dgn encek baby...7.45 terus blah naik atas semula...aikkkkkkk.....tak buka lg...rupanya akak tu tak sampai lg..then kami yang ader pan muka pintu tu tercongok la plak kan...huhuhuhu.....

Tak lama tu pintu dah buka...terus cari port nak dok...then aper lagi...terus je saye promote kuih raye...hahahahahahaha.....along yang buat kuih raye tiap2 tahun...so dia suh jual kat opis gak...ape lg....jual jgn tak jual...hahahaha...dapnya makan kuih sample...muhahahahaha...

sambong nanti la plak...nak sambong keje doluuuuu...daa...........
 (Ntah pe2 je entry aku ni)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails