Nuffnang Ads

Jul 31, 2010

Layan Perasaan...

haishhhh...jam dah menunjukkan pukol 3.53 pagi...awat nya tak tdo lagi???adehh mata tak mengantok...gara2 bace novel..sebenarnya dah lame dah tak bace novel...zaman skolah2 dolu rajin la bace...mase tuh cube suh bace buku sejarah...ha...kompom tak sampai bape minit mesti dah tertdo...sedar2 pagi sok nya buku dah koyak selai dan berkeronyok...hahahaha....
haishhh...tdo la wahai mata...mau rabak mata sok neh...mujur sok tak keje, leh lah sambong tdo...

Malam2 macam ni eh dah masuk pagi...hehehehe...bila berjaga lama mula lah pewut neh berkeroncong...adehhh...sabarrrrr suzie syuhada, jangan mengada nak makan...(teringat dalam peti ader aiskim sundae coklat beli petang td kat MCD) muhahahahaha...sabar la wahai pewut....lagi satu sepatutnya dah tak leh tdo patut2 g la wat solat tahajud ke (maaf yeh sy sedang bercuti ...tut....)hehehehe sendiri jawab...

Sambil taip catatan belog neh sambil dgr lagu (ha lagi satu nak bebel...bukan nak buka org ngaji ker)baikkkkkk(jawab sendiri)hehehehe....dan sambil chat dgn kawan baik yang jauh nun....dia kat abu dhabi dan waktu kat sane sekarang 12.05 pagi...mengikut suami yang bekerja di sana...dgn cara ini lah kami brhubung...bestnya...bila agaknya lepas pegi sane erk....(sambil berangan) huhuhuhu...

Rasenya semua tengkuk ni dah tegang...ni pasti gara2 lewat tdo...pernah dulu mase waktu belaja taip tesis sampai pagi hari...oh pagi soknya tengkuk sakit yang amat sangat...nak demam dibuatnya...(itu bukan cara yang bagus yeh...sila jgn ikot)...cukup kan tdo dan rehat maka kita akan dapat lakukan tugas dgn baik....(peringatan tuk diri)hihihi

Rasenya benti dolu takat neh...badan pon dah sakit2 neh..tengkok pon mintak berehat...nanti sambong lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails