Nuffnang Ads

Jul 31, 2010

Sesi Merajinkan Diri yeh...

Rajin ker???hahahaha...gara-gara nak kawen, kenalah merajinkan diri dan konon mengkreatifkan diri..hihihihi...
Oh sebenarnya time cuti begini tak tau nak buat aper..ada baiknya menyiapkan kotak2 untuk tetamu nanti...so ini lah dia bahan2 utama masakan kita pada ari neh..(eh masakan ker) aper2 aje beliau neh.









So ini lah bahan2 nyer yeh...mari kita lihat seterusnya...(mungkin agak skema ayat itu..tapi tak mengapalah hentam) hehehehe









Lipat begini yeh...saye bukan lah reti mana...main2 je neh...hehehehe tapi perlu buat garisan dan ukur2 la mana patut dulu yeh sebab senang nak gunting2...tapi tak berapa kemas arr saye buat kerana tangan saye tak berapa nak seni arr....adehhhh...


























Ni bahagian yang bawah dia tau...buruknya saye buat...huhuhu






Then ni bila dah di tutup....eh tak siap lagi ni...jap ek...






Taruk reben ckit tau...








Ha macam ni la....







Gam ckit bawah dia...asal kemas...






Ha...ni lah rupenya...maap yer...tak berapa nak cantik la coz tgn neh keras semacam jek...









Eh ni tak siap lagi tau sebenarnya...

Tak siap lagi sebab nak taruk atas reben tu bentuk hati ada tulis nama si bakal pengantin...ececeehhh.....(macam mana la rupenyer ek..saye lom print lg...adehhhh...sakit pinggang tau wat benda alah neh...)



Sekian sahaja kelas kita yeh tuk ari neh (berangan jadi cikgu ginilah....muhahahaha)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails