Nuffnang Ads

Dec 14, 2010

4.12.2010...Hari tawen...

Sambong balik citer....hehehehe



Ape pon layan dulu pic neh...





Ha...korang seram tak????Ni bukan pembunuhan kejam tau....sang lembu ni dah kena sembelih tuk wedding suzie...adesss....suzie tak makan tau daging ni sebab sian...mang suzie tak makan daging sgt pon...hahahahaaha


Da terbaring da 2 ekor lembu neh...tak bernyawa da.....
saje je tayang gambaq neh bg korang warming up ckit...hahahahaha...gurau je tau...ni sehari sebelum kenduri....tak silap la...suzie pon ingat2 lupa...maklumlah penantin baru kan....lupa aja...ek gtu ek????ntah tak paham!






Adess...seram juga kan...ok la...kita tak payah nengok ni k...


Meh layan pic neh....



Nak jugak tempek gambaq poyos ni kat cni...hehehehe





Maaf la hasil image tidak berapa menarik...suh budak2 yang amik kan..bergegar sana cni tu biasa la...nanti la suzie edit...Ni la dia hasil nya....ader lagi ...
jom tegok ni...




pak pong..pak pong...bunyikan kompang sendiri yeh sebab hari ujan time neh...hehehehe



Sangat puas hati...berbaloi la bayar kat dia...make up pon ok....sgt suka(maybe suzie tak suka tebal2)...tak lagi bebel2..hehehehe....dah tak rase nak lari setempat n panjat pokok....


Nyum...nyum....9 kilo 4 tingkat....muak gilerrrrrrrr


kenangan.....

Haishhhh tembamnya pp ni...jgn salahkan camera tau...salah tuannya yang kuat makan...hahahaha..paling penting akhirnya dapat gak pakai tudung gaya gipsi...i like...dah mang suka pakai selendang kan...so hari kawen nak wat gambar lain2 ckit....maknanya time kat umah perempuan pakaicara gni...umah laki nanti cara pakai tudung lain lak...biar gambar tu nampak beza...

my fren...sygnya gambar sy dengan mereka ini gegar...uwaaa....sedey.

Flower girls yang tomei2...



sempat lagi pengapit berposing....haku pon ape lagi kan...pantang nampak camera...tapi segila haku yang suke bergambo neh...mang hari tawen tak larat nak pose arrr..menyengeh dah macam aper je dah...jem2 urat pp asik sengeh je.... :D



Time ni cuaca elok lagi....tapi pastu ujan...siap wat outdoor pon dalam ujan...tapi gambaq tak da yang oudoor tu...tak dapat la nak upload....nanti la yeh...kena tggu encek cameraman....



Hujan yang turun.............


Sgt suke gambo ni tapi jeles tau sebab tak de gambo kiter.....hehehehe



Suke juga pic ni....

Sangat syg pada anak2 buah ku ini.... :D muahhhh...muahhhh...juga incik suami...hehehehe





*Ok ah nanti sambong lagi ek...penat da upload ni...tenet terhegeh2....mata naik mantok tunggu...









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails