Nuffnang Ads

Dec 27, 2010

Cherengin Hills & Spa Resort, Janda Baik.

Ha....pada 21 & 22.12.2010 baru-baru ni jabatan pat haku keje wat taklimat kat Cheringin tu...beh juga la...tapi pat tu baru buka so agak sunyi yer...sesuai la sesaper nak honeymoon ke honeystar ke honeydew ke....Perjalanan mengambil mase 1 jam la kot. Kami gerak dalam koi 10 setengah pagi n sampai pon dalam koi 11 lebih la...So...haku xcited jugak la sebab tak penah g ctu kan...nama pon baru buka kan...






Ha....kan dah cakap...ace tengok muke die neh...haishhh tak paham ah!!! Siap minyak kat muke tu leh wat gorang ikan...erkkk>


Kak Azni & Faezah...Fren 4 ever....yeahhhh...

Nadia & Me..

Seperti biasa la kan...aktiviti bergambo mang patot ader...Nurul ni dapat 1 bilik dgn Suzie...So dia baru tau Suzie tdo ganas tak ganaz kan...hahahaha....habis terabur lampu tdo kena kick dgn Suzie semasa tdo...Sopan tak Suzie tdo?????kira ok la tu kan...jatuh ckit aje...



Mang suka la semek nurul ni amik gambo blur gini...bukan nak tayang beg tau....blurkan ckit muke Suzie, baru nampak seni..-seni ker????Jap pk jap!-kami mang kaki seni...erk?


Ape motif jam ni ader dalam neh?Haku pon tak paham!!....yang pasti haku nak amik gambaq tulisan Cheringin tuh...-sengal



Tengah menghantar makluman kepada Cik Jazie...hehehehe...solehah kan sy??hehehehe...mestilah...


Haku mang suke makan!!!!



Serius ah makanan aku dgn nurul tak cukup...beratur punya la panjang...time nak amik asyik habis je...yang tak leh blah nya...si nurul dah amik nasi...daging panggang kena amik kat tempat lain...so si nurui pergi la amik kan, sesudah amik....g la kat meja...tgok makanan dah kena hangkut dgn dak2 serve neh....hahahaha....uwaaa.......sian dia....dan haku pula...makanan tak habis lagi...sambil makan sambil borak dgn nurul...budak tu hangkut juga...haisshhhhh....kita tgh makan la awakkk!!!!!Cuak je muke kami....






Sedap2 posing blackout...ah peduli hape kan...oleh sebab lapo gara-gara makanan kena hangkut kan...meh kita bergambo je...gelap pon gelap la...flash kan ader...minyak pon minyak la muke...janji dapat bergambo biarpon dalam gelap!!!Tapi tak lama....pastu ader dah letrik... :D





Sudahnya selepas kami puas2 bercandid-candid...kami balik bilik dan.....
Punyer la lapo kami kerat megi bahagi 2...ha amik kau...makan lah sorang ckit...uwaaaa...


Oh...tetibe ingat kat Cik Jazie...Uwaaaa....sebenarnya kiter tak leh makan megi...nanti perut kiter sakit...kiter akan melawat jamban kalau kiter makan megi....badan kiter akan sakit2...Cik Jazie cukup tak bagi kiter makan mehgi tu sebab badan kiter tak leh trima....waaaa....tapi kiter telan jugak....sebab lapo kan....lagipon nurul da masak ciap kerat 2 lagi bahagi sorang ckit...sgt hargai la...





Bukan skodeng orang mandi ye...tapi serang hendap aja...clearr....

i'm not single ok....heh heh heh


Minom dolu!!!!


Ni hasil coretan si nurul...kertas tu di sandarkan pada lampu tdo...lampu tdo tu la yang tergolek jatuh mase Suzie tgh tdo...ntah...Suzie dah tak sedar...sedap ngat tdo...mana ader buas....pandai je kamu!!!he he he...

2 hari kat sana kira ok la...aktiviti best2 tapi kesuntukan mase...gambar mase aktiviti tu tak da coz masing2 cbuk mencari harta karun...hehehehe...best2!


Kami bertolak balik dalam koi 1.45pm......dan...ZZzzzzzzz.....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails