Nuffnang Ads

Dec 16, 2010

Sambut menantu day...7.12.2010

Sekitar majlis sambut menantu...(tema purple pink).
Layan pic ni k...

*Nanti akan di uploadkan lagi tapi nak kena tggu dari encek cameraman...(tu pon kalau rajin n tenet neh tak terhegeh2)







Mang terharu ngat...depa ni sanggup mai dari jauh ke Kuantan datang majlis den...maceh yeh...pelok tiom kit....muaaahhhhhhhhhhhhh.....






Penat gak mengupload...tenet plak kemain lagi la lembab...adesss....sabor...sabor....
kalau rajin nanti suzie upload ag ek....(kalau rajin tau)...ala...tapi korang pon bosan gak nengok kan...hehehee...tak kisah la tapi ader satu benda hak suzie nak tunjuk...

jeng...



jeng...



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-







Ni la dia....tomei kan????Malam tu buka hadiah ader hadiah set baju baby...mak aiiii...hehehehe..(sedikit malu...depan kuarga mentua katakan)...ape pon maceh tau cik pah bg kiter ni....SUKE! Dan tima kasih juga buat semua yang bagi....maceh banyak2...Alhamdulillah suami suzie pon memang dah belikan rumah so kami just guna barang2 yang di hadiahkan kawan2 semua...tak perlu nak beli2 lagi...kalau ader pon beli ckit2 je....lega tau...semua ader...siap ader yang bg dapur n oven...maknanya lengkap tak payah beli dah kalau nak buat kuih...siap la ko cik oven....haku guna ko nanti....heh heh heh....ape pon tima kaseh buat semua yang sudi hadir n bg hadiah yang semua2 tu.....muahhhhh.....








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails