Nuffnang Ads

Dec 25, 2010

Aktiviti basoh peliok..belanga..kawah dan sebagainya....

Tengok pada tajuk entry kali mesti pelik je kan...macam la tak penah basoh peliok kan..Bukan tak penah la..ni nak citer pasal aktiviti basoh peliok pas kenduri...kawah beso2...dulu2 tgok penantin basoh peliok tapi dah beso dan merasai sendiri baru la tau macam beh je kan aktiviti neh tapi tak mo dah...ckit2 je sudah...mahu tergeliat pinggang angkat ini peliok la...sesape yang dah berkahwin mesti penah join aktiviti neh pas habis kenduri...hehehehe...kira macam aktiviti wajib la kena basoh periok belanga hak beso2 tu kan...tapi suzie petang pas habis kenduri terus pergi buat shoot outdoor. Kebetulan hujan pula so balik outdoor tu tak basoh lagi la periok2 tu sume...basoh esoknya. Meh layan pic bawah ni...




Ha...jangan tak tau...dalam periok ni ader lagi tau periok lain dalamnya...sakit-sakit pinggang basoh semua neh...pinggan mangkok juga banyak...ha mang wajib la kena basoh kan...kalau tak sape lagi nak basoh...hehehehe...cian cik jazie...kata ayah cik jazie..eh ayah mentua suzie la kan...dia cakap ntah macam mana keadaan anak dia sebab tak pernah wat keje berat...haisshhh...anak kesayangan kuarga ek abg neh???hehehe..tak pe2...it's ok...ala...ckit je basoh ni-TIPU!

Ha...tengok...betapa rajinnya dia...hahahahahaha-haip!!!tak baik gelak tau kat dia...penat dia.Awk ni Suzie, nakal tak habis2....



Sempat lagi tau peace...ngeh..ngeh..ngeh



Sape cakap sy ni nakal???Ha...tgok ni saper yang jirus sy???Org nak berposing ckit kaco aje. nak kena cik jazie ni...jirus air ye....Haip...tapi tak la basah mana kan...hehehe..saja mengusik.




Manyak berat ini peliok...muleh masok suzie dalam ni tau...peliok ini lagi besar dari suzie..so suzie siap bole main nyorok2 dalam ini peliok...aduyai...



See...rajin kan???ye...sy mang rajin!!



Rajin la sgt kalau dah main jirus-jirus kaki....



Tak paham sungguh la...kenape mesti ader peace tu..mang tabiat ke kalau nampak camera???

Ape pon beliau-beliau neh mang sakit-sakit badan pas buat aktiviti di atas...hehehe...Suzie sampai tak leh nak berlari setempat lagi dah...beliau-beliau...hisshh...hishhh...hishhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails