May 26, 2011

amik cuti 2 hari....(",)



Ade jugak la dalam sebulan aku tak balik Kuantan. Lame gak tu tak jenguk suami tercinte n umahku syurgaku....nak balik sokmo makan belanje lak. So kena la aku jimat2. Kadang ade program keje jd tak leh la nak balik. So ni...gaji pon dah dapat, sabtu ahad tak de program, leh la aku amik cuti 2hari...ye dak?


Ha ari ni mang tugas aku kemas umah. Habuk dan sawang sudah bermaharaja lawak la dalam umah aku ni. Dari pagi aku proses pai tgh hari. Habuk banyak, rambut aku pon same banyak gugurnya....berpeluh2 jugak la aku....bersin tok sah cakap la...macam nak tercabot dah hidong aku ni...

Habis lap perabot kat ruang tamu, kat bilik lak. Mang berdozen habuk!!!!Kalau leh jual ni mang dah kaye aku.hahahahaha... Pas siap ngemas. Aku memasak. Tengah hari ni Cik Jazie tak balik makan so aku cekik sensorang la. Aku masak sotong masak merah. Goreng ayam (erm...ayam aku termasin ckit.-TIPU!!!masin banyak ok).....then aku buat dadih wif milk n creamy sauce...Yummmyy....

Pas tu aku sidai kain, lipat kain, sapu porch....(konon rajin sgt la tu)-Then habis semua keje, baru la aku buka lap top dan godek2 belog aku neh....erm....sweetnya kalau aku dapat keje kat Kuantan. Tak payah la aku berulang dari K.l. Nak merasa juga tinggal bersama Cik Suami kan...huhuu...ape kan daya...belum ade rezeki lagi kot. Tunggu2 jugak keje kat Kuantan kot2 ade panggil tp belom ade....

Sesape tau ade mane keje kosong kat Kuantan, sila la bgtau Suzie ok...MUahhhhhh...


*Ingat nak ajak besfren kuor jap lagi tp dia lak balik Kedah...erm nampaknya tggu Cik Suami balik petang nanti la.


Mahu out dah...nanti citer2 lagi....(mood:mula tak tau nak buat ape)




Tersusun tak???-(susun la sgt)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails