May 26, 2011

Jari seliuh @ PATAH????

Hah....melihat kepada tajuk macam seram2 kuku je kan. Aku mang tak seram la sebab aku yang tukang stori...hehehe.. Ok....jari sape hak seliuh?jari sape hak patah? Ni aku nak jujur la bgtau sebenarnya aku bukan la malas sgt taip entry. Mang dah lame aku kasi belog aku berehat sebulan dua sebab jari aku seliuh weh...patah tak ar kot...korang tau sebab ape?? Aku rase malu lak nak stori mori tapi aku rase baik aku citer je sebab aku suke kongsi kat diari aku ni (diari ke??)..Ah gasak la...tp janji jgn la gelak kan aku tau.

Aku sebenarnya jatuh dari mangkuk tandas a.k.a JAMBAN!!!!Hambik aku!!
Jamban duduk yang kat opis pat aku keje tu, aku g bantai panjat....aku geli nak duduk nokk!!GELI sgt. Aku lak tak tau menda lapik dia tu patah. Aku singkap la macam nak bersilat tu kan then aku mula memanjat. Korang tau ape jadi????Aku bagaikan bertebangan di udara dan belepek aku jatuh siap kaki aku sebelah dalam lubang taik...aRgggaahhh cam haremmmm...nacib la aku tak sempat buang bijih aku tu lagik kan....mang macam org kalah silat la aku time tuh
. Siap piring alas mangkuk tandas tu pon bertebangan. Bunyik macam nangka busuk jatuh. Mang aku berharap org kat luar tak dgr la suara aku tgh bertarung tu kan!!!Tangan aku lak tertindih oleh badan aku yang sgt la ramping cam hippo tu...mang kebas gila jari aku....mula kebas je tp lama2 sakit gila! Jari telunjuk aku keras je tak leh bengkok...huhuhu...baju aku lak basah kuyup...tp aku nekad aku bangun dan sambung berakkkk...hahahaha...(sebab aku tak tahan sakit perut weh)-selalunya mesti dah terbantut..aku tak..mang tgh sakit so tak de makna terbantut2 ni...kikiki

Aku kuor tandas je aku pandang kiri kanan...then aku tgok budak2 opis rilek je muke. Macam tak de ape berlaku so aku yakin la yang mereka tak dgr aku jatuh. So aku wat2 selambe badak je la duduk balik pat aku dgn baju basah aku tu...jari sakit tok sah cakap la...aku menaip pon pakai jari antu tau..kadang jari kelinking...Serius cam Orang Kurang Upaya..Tu la sape suh panjat. Mangkuk tu utk duduk bukan panjat dan cangkung...habis dah tak
de tandas cangkung, aku panjat la. Aku bukan tak try test guna tandas mangkuk duduk tu, masalahnya time aku try jek taik cam tak mo kuor...tersepit terkepit aje...senang cakap tak lawas la...hahahahaha(sengal jijik citer pasal neh). kat umah aku yang kat kuantan tu dua2 jenis mangkuk tandas tu ade so aku senang hati la...suke ati aku la nak tuju mane tp gara2 panjat sgt dah jari aku sakit berbulan2...bengkak weh....bole pakai cincin gergasi...

Tapi budak opis aku tau gak...Mang selok sgt depa ketawa kat aku...bergegar jugak la tingkat 5 tu...tp cam biasa muke aku muke se
lambe tak leh blah la kan...PEACEEE....

Korang jangan la buat cam aku...BAHAYA....ala...aku tau...korang pon ade gak penah wat cam aku kan....ngaku je la...hik hik hik...-tak pe2 aku ketawa dalam hati je k....





Aku dah insaf ni (",)
Moralnya: Jangan gatei2 manjat...BAHAYA!!!

*nak panjat lagi leh tak???-sekeh nak???

1 comment:

  1. ooo..amik gmbr dlm toilet..mst byk gmbr! upload! upload!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails