May 26, 2011

Redah Pangkor...(",)

Minggu2 sudah aku, k.azni n Yati a.k.a nyor g Pangkor. Mang percutian tu tak rancang pon. Tetibe pagi sabtu tu mase dok baik punye kemas rumah, k.azni bg cadangan nak p jalan Lumut. aku kate, alang2 baik p Pangkor...eH ape lagi terus ON....kita bertiga main hambik je baju sumbat dalam beg...lagi pula k.azni cakap dia nak lanje... lagi la Yahuuuuuu kan...senyum manjang je aku...kalau macam ni mang aku sanggup drive jauh pon sebab suke hati....hahahaha...LALALALALALA

Kami bertolak jam 2.30 petang coz tunggu si dak Innocent ni buat rambut...waktu tu hujan. So aku sempat lagi mencekik ubi bakar... PERGHHHH....mang feveret aku...sedap wooooo...meleleh wa cakap samu lu....







Aku mang pemandu yang berhemah sebab telah memecut 120km. Nak cepat takut Jeti tutup...huhuhu....-dimaafkan.hehehee






(kak azni n Yati)


Setelah 5 jam baru sampai coz sesat la pulak...tak kisah la asal sampai....
Kami just pergi tak deal hotel mana pon. Main pakai redah je. Buatnya jeti dah tutup mang padan ar muke kami kan....tp mujur juga la dia tutup koi 8mlm. Sampai je jeti terus beli tiket n deal bilik. Bilik satu malam ade la dalam RM97...kami dok bertiga.Ok la tu....pergi pon just satu malam je. Ah....kira ok la tu kan....yang penting kak azni lanje...hihhihi...maceh kak...nanti lanje lagi ye...




Dah malam pon....so imej pon sangat la terang kan. Maklumla kamera murah je...tak mampu nak beli dslr tu....-ade sesape nak lanje?????





Yeayyyyy!!!! sampai sudah Pangkor...



Katil tu kami kapit...leh la tiga org baring...hehehe





Ni pula mamat2 yang menyanyi time kami tgh makan...hehehe...-diaorang cari rezeki





Huh mang kami kenyang tp nak dapat makanan dan oder punyer la lama..Lama satu hal...silap satu hal....hangin satu badan kami. Nacib la kami tak bertukar jadi makhluk asing....huhuhuhu





pe2 pon licin....hahahaha






Cari ole2 tuk mak mentua...kikiki




Ni area koi 7 pagi...kami bangon awal sebab nak p sarapan n mandi lauttttttttttttt...........





Sumpah sedap kari ketam tu!!!...korang try la.Mang meletop...






hik hik hik (nak juga ketawa gatei)



Cak!!!!Besttttttttttt




Berbakat tak aku????




snorkling time.....
Best sesangattttttttttttttttttttttttttttt.....nak p lagi rasenya...








Tengok....bersungguh aku melihat alam laut sampai tak peduli ape dah...hahahahha






Tp seksa weh nak naik...banyak karang. Teritip pon banyak. Nak turun tadi pon seksa...naik pon seksa...siap berdarah kaki aku....dak 2 orang tu mang tak snorkling jadi selamat la ckit kaki depa..aku lak darah menitik2...pedih wooo...maafkan aku wahai gamat. Aku terpijak dia weh. Besar gamat tu. aku pegang. geli2 je. sian dia. sori ye.....kiter ciom awak 10x.




ce tengok batu tu....bentuk kepala buaya kan?? Mase ni kami jalan ke pulau naik bot. So abg bot tu cakap batu tu bentuk buaya bila berada belah cni dan bila kita pusing ke sebelah belakang sana pula jadi bentuk ni....meh tengok bawah....



Tara....jadi bentuk penyu....kan?kan?





Singgah lak kat Teluk Man...




Kanak2 riang...Isshhhh...ishhhhh(pada hal aku pon same.Saje tak nak masukkan pic aku yang terover bajet..hahahahhaha)




Ni dari luar bilik kami...



PALMA BEACH....TELUK NIPAH..




Ni arr teksi dia....




Sebelom balik meh soping dulu....




beli kak....jgn tak beli...hehehhee






TATA.....nak balik dah...kejap je rase..





sambil drive meh makan betik...agak2 nak berak, leh turun benti...hahahahhaha (giler!)





Best giler air kelapa....dah la paneh...mang segar giler dapat sedut air kelape tu....pai aku sakit perot sebab angin...hehehehe


BYE.....tu je aku nak citer...(",)


*Sahabat baik sukar dicari......Thanks uolls....love u!!!!-harap kita kawan sampai bila2....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails