Nuffnang Ads

May 28, 2011

Lembu Gergasi....


Korang pernah tengok tak lembu beso bapak gabak???Serius aku tak pernah tengok...lantak la org nak cakap aku jakun ke ape tp sumpah ni kali pertama aku tengok..hehehe

Aku balik Kuantan kebetulan ade Mini MAHA dekat Taman Pertanian. So kami tak lepaskan peluang la...haihhhh punye la ramai org sampai parking penuh....sepanjang jalan pon penuh keta. Nacib la kami dapat parking...kalau tak mang aku nangis guling2 kat jalan tar tuh...
Cuaca lak sungguh la panas, aku siap suh Cik Jazie payungkan aku.(sebab dia tinggi so dia kena pegang payung)-hahahahaha*ketawa jahat*



Meh tengok ni...




Sumpah! Ngeri aku....bonggol besar dah macam unta pon ader..




Sepet mate lembu neh...kikiki




Aku buat2 berani je ni tp yang kecik je so aku tak de la takut mane-eksen!






Sekali lembu tu libat ekor, mahu pengsan aku 40 hari!



Yang ni jenis ape pon aku tak tau tp dia dok usha je suar merah aku ni....mang aku awal2 sudah blah!




Cik Rusa pon ade....comel je dia...-baju kuning tu control.muhahahaha



Tengah hari panas...memang tak la aku naik...org ramai lak tu tengok...huh!Tak mau!




i Love it!!! Terutama Rose tapi Cik Jazie cakap tunggu dah dpt balik keje di Kuantan baru leh tanam ape2. Dok ulang2 gni payah katanye. Nanti pokok mati....Bestnya kalau ade Cik Bunga di rumah...leh borak2 dengan cik bunga nanti...tak sabar nak tggu.

So setakat tengok dan tak beli ape2 pon.....

*Lambatnya dapat panggilan kerja di Kuantan...kerja oh kerja...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails